Iloveyou

Vi tappade kontakten helt enkelt.

Publicerad 2016-04-01 11:11:12 i Allmänt,

Det känns så. Jag tappade kontakten med min blogg som egentligen fungerat mer som en dagbok vid behov. Det blev helt enkelt för jobbigt när datan samla på sig virus, blev seg som kola och inte alls ville samarbeta. Det känns så mycket jobbigare att skriva på plattan och så finns där inga bilder. Flera gånger tänkte jag stänga ner och lägga av, jag menar 2 månaders uppehåll är ju lite låångt. Men vi har egentligen varit ihop så länge och det känns jobbigt att avsluta. 
 
Sedan senast:
Jag har tagit examen! Härligt, skrämmande och alldeles alldeles underbart. 
Jag var i Thailand, varmt, soligt, fint sällskap, färk frukt, iskaffe. (låter som en picknik) Jag kan ju säga att jag inte var helt nöjd med väderförhållandet, eller inte alls. Jag hade gärna haft regn 2 veckor. I övrigt om man bortser från att solen gör mig sur som citron, så har jag med mig flera guldklimpar hem i minnet. 
Jag har börjat jobba, vilket sakta men säkert går bättre. jag börjar få in rutiner och jag känner mig inte ny på allt. :P
Min syster har flyttat till Malta med familjen, känns som någon amputerat mitt ben, men kul för henne :)
 
Hur ofta kommer jag nu skriva? 
Inom 2 månader? 
Kanske. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lotten :)

självsäker, snackig, glad =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela