Iloveyou

känner mig som Rut 95år

Publicerad 2015-10-06 23:06:01 i Allmänt,

Praktiken är i full gång & som vanligt så medför detta en släng av förkylning. Fast att förkylningen har varit lindrig(nästan obefintlig) e jag ordentligt trött efter praktiken. Jobbar, sover, jobbar, sover.. 
 
Imorgon ska jag vara ett nattpass på praktiken och därför måste jag försöka vara uppe sent idag (sova länge imorgon) & vända dygnet. & efter 2 nätter är det dags att vänta tillbaka för att jobba kväll & morgon i helgen.. Jag ÄLSKAR att sova länge men det är svårt att vända dygnen fram och tillbaka för en som inte är 20 längre.. 
 
Gäspade - kollade klockan - 23.00... Det blir svårt att hålla sig vaken..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lotten :)

självsäker, snackig, glad =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela