Iloveyou

Några bilder från vår helg på Öland :)

Publicerad 2015-07-15 12:05:04 i Allmänt,

 
Vi körde beerpong (hur det nu stavas?) Killarna mot tjejerna såklart. Dom bestämde sig för att ha ett litet snack..
 
 
..& detta är vad jag ser när jag tittar ut, Jag tror inte det var mening att dom skulle slå sina okloka huvud ihopa men det verkar de ha gjort iaf.
 
 
Ölandsbron!
 
 
Semesterfiraren & chauffören!
 
 
En av våra två minigolf rundor.
 
 
Sandras tur..
 
 
Christians tur..
 
 
Filips tur..
 
 
& den glada vinnaren, av båda rundorna!
 
 
Visst, detta är ingen snygg bild. men jag gillar bakgrunden. Det ser så gulligt ut när Christian går med min handväska och tittar på barnvagnen ;)
 
 
Filip klättrade ju upp på skåpet och Christian skulle inte vara sämre. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lotten :)

självsäker, snackig, glad =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela