Iloveyou

Jag börjar verkligen bli dålig på det här.

Publicerad 2015-07-15 11:43:27 i Allmänt,

Jag har i princip slutat blogga eftersom jag glömmer bort det.
& så vill jag lägga in en massa bilder som gör inläggen "roligare att läsa" men glömmer alltid bort att fota
 
Jag kan föreberedda en hel frukost, duka fint (matchande tallrikar och koppar), baka bullarna och ta fram allt som kan tänkas finnas i en lyxigare frukost MEN så glömmer jag att fota. Så fort äggen är klara dyker jag in i maten!  Och faktum är att bilden skulle inte alls bli lika fin med äggskal och smulor över halva bordet. 
 
Eller så går jag och Christian på brunch (hänt två ggr nu, varav en var på ikea) Klätt upp mig lite för att det ändå är en resturang vi ska till.. men glömmer att fota.. 
 
Å andra sidan, om jag skulle komma ihåg att fota, så har jag en iphone 4 (säkert 4 år gammal snart) som inte tar så värst bra bilder.. vilket inte alls blir bättre av att fotografen har noll koll på ljus & vinklar. 
 
Men dom gångerna jag väl fotar! (Det händer ju) då går bilderna direkt från mobilen in på datorn, vilket är bra. Bara det att datorn håller på att ge upp vilken minut som helst med alla buggar & virus som den säkert innehåller (Man ska ju tydligen behöva uppdatera en mac för att den ska vara bra) och mitt i inläggen när jag försöker ladda upp bilden lägger internet ner. Suck! Då brukar jag tänka..Jag skriver inlägget imorn.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lotten :)

självsäker, snackig, glad =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela